Wednesday, December 30, 2009

Cuti skul pun bermula... nek sekolah pun menerjah...

Hu2 saat dinantikan telah tiba.Bab cuti sekolah siapa tak suka.Yahuu!!!!

Aku mcm biasa tak suka duduk diam saja.Bosan tak da kerja nak buat.Biasalah manusia bila ada kerja bosan.Tak da kerja bosan... hu2. Cuti2 Malaysia berjalan2 di sekitar Melaka, Ngri Sembilan, Batu Pahat dan Muar ja tahun ni.

Dalam cuti kena gak jadi warden bertugas jaga budak SPM dan STPM... malam terakhir duty aku bawa Faka,Nazri,Paloh dan Wanie pergi mkan Pizza Hut dan round2 Segamat. Saja ja tunaikan janji...

Tahun ni mcm x cuti. Start 9-11hb dah mula mesyuarat menanda dan mulalah menanda. 29 dan 30hb dah kena mesyuarat semula u hantar markah. Impian aku nak jadi penanda kertas periksa SPM dah tercapai. Bukan apa inilah bekalan untuk aku mantapkan pnp aku dalam kelas. Kiranya tak lah rasa mcm ada satu kekurangan yang aku tak bagi pada anak murid aku.

Cuti yang bestnya dapat tengok perlawanan bola sampai ke pagi... Hidup MU!!!!!! tapi suka gak tengok aksi Chelsea sebab ada Lampard. Man City pun hebat gak suka tengok Teves n Bellamy.

Pejam celik pejam celik.... hu2 dah nak mula sekolah balik. Aku tak rasa cuti sebulan ibarat cuti yang sebenar2nya.... Tak pa hidup mesti diteruskan... Cayok2

Selamat kembali bekerja kepada kawan2ku... Selamat kembali ke sekolah kepada anak2 muridku...

Moga prestasi SMKAS terus cemerlang, gemilang dan terbilang kerana adanya kita di situ... kita yang sama2 bersatu hati bekerja, belajar dan menimba pengalaman.Amin...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...