Saturday, October 1, 2011

ewah2 dia salahkan aku plak...!!! haram jadah




"tak tumbuh tak melata
tak sungguh tak kata..."
ingat2lah korang peribahasa Melayu ni...

"tanya sama pokok...apa sebab goyang...
jawab pokok angin yang goncang..."
nyanyi2lah korang jangan lupa maksud lagu ni...!

dia pandai dah cakap kat belakang...
katanya salah aku...
konon tak suka apa yang aku komen...
dia tak tau aku geli-geleman ngan wall post dia...

kalu kau tak tulis, aku tak komen...doh
kalu kau tak salah, aku tak marah...doh
kalu kau tak buat, kau lagilah tak payah nak takut...!!! doh doh

rupanya dah lama dalam hati 'dia' dah suka...
rupanya dah lama dalam hati 'dia' tahu orang tu suka dia...
tapi diorang tak sedar...rupa2nya ramai orang duk perhati...
HELLO!!! kitorang ada mata, telinga dan mulut ok...
takkan nak diam bila tahu dan tengok benda 'terkutuk' korang tu...

bagi korang ia suci lahir dari hati suci...
tapi janganlah masa ni nak ungkit kisah silam...
kononnya yg dah ada sekarang bukan atas dasar cinta...
kononnya gurauan orang keliling dirasanya satu cabaran...
kononnya bosan orang di rumah sentiasa berprasangka buruk...
semua ni alasan atas segala tindakan selanjutnya...

TOLONG ar...doh
mengaku ja silap sendiri...jgn anggap kami semua sebagai musuh atas niat suci murni korang...
lagipun dalam Islam tak melarang lebih dari satu...
kami tak larang... cuma tak senang...kalau betul buat cara yang betul...jaga hati semua pihak...
andai itu jodoh kamu siapa bisa menghalangnya...




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...