Monday, June 6, 2011

kisah cucu dan atok...herm.......

PANG!!!

aku selalu menginginkan untuk melakukan seperti itu...
aku jujur nak sepak laju2 muka budak lelaki tu... (xleh sebut nama)
rasa nak buka pintu...
rasa nak bagi laju2...
rasa nak bagi lebih dari satu...

BEDEBAH PUNYA BUDAK!!!

selalu aku cakap dengan adik aku nizam... (hai, abang nizam!)
kalaulah dak lelaki tu adik aku...
lama dah aku bg penumbuk ajar sebab lagak memang kurang ajar...

apa salah atok tu...benar dia ada masalah pendengaran tp...
orang lain boleh ja cakap leklok dgn atok tu...

memang hensem budak tu...
tp akal sangat hodoh...
budi bahasa lagi sopak...

selalulah aku tertanya2...sapelah awek budak laki tu...
rugilah kau dapat dia...

dr kecik xnak sekolah, asyik ponteng walhal atok ni hantar n ambil g sekolah...
aku dulu pun g sekolah jalan kaki...
makan pakai pun dibagi...sebab mak kau pun xnak jaga kau...
lepas tu berhenti....g lari ikut taukeh funfair....satu taman gelak dengan tindakan dia...
bila balik....membuta n melepak ja kejenya...
tup2 ditangkap polis... bla dah keluar atok ni la yang belikan motor n gi carikan keje...
bila dah keje sekang ni aku tengok...
perangai tetap sama...
moto baru yg dibelikan pun dah macam second hand aku tengok...
tp segeram2 aku...aku doakan dia jauh dr najis dadah...

oh budak...
esok kalau atok kau dah tak ada baru kau tahu siapa kau....!!!!
ke nak akak bagi pelempang laju3 kasi sedar...!!!
apa pun tak boleh.....


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...